Запустили другу хвилю комунікаційної кампанії «Ти як?», щоб посилити «емоційну ППО» українців

Година без нав’язливих думок про те, що буде далі. Звичайний вечір, коли дивишся кіно, а не постійно моніториш новини. Хоча б день без тривоги, яка не дає нормально робити буденні справи.
Безцінні прості речі, яких після 24 лютого 2022 року українцям треба навчатися заново.
✨Запустили другу хвилю комунікаційної кампанії «Ти як?», щоб посилити «емоційну ППО» українців, тобто розвинути здатність психіки відбивати атаки стресових чинників. А ще – здолати стигму, яка заважає звернутися по допомогу, якщо внутрішніх ресурсів замало.
📍Передусім треба забути, викоренити страхи й стереотипи, пов’язані з темою ментального здоров’я, які залишилися з радянських часів, коли люди навіть із найменшими психічними розладами зазнавали дискримінації, коли було не прийнято «скаржитися», хоча насправді це означало відверто зізнатися, що ти не ОК.
📍Антистигма в кампанії поєднана з просвітою: замість стереотипів ми вкорінюємо знання, що доводять цінність ментального здоров’я та формують навички, щоб його підтримувати.
🫂 Прості техніки самодопомоги та підтримки людей поруч відтепер будуть у потягах, на ситілайтах, у теле- та радіоефірах, аптеках і супермаркетах, соціальних мережах. Дякуємо всім, хто прилучається до цієї важливої справи. Разом зробимо турботу про ментальне здоров’я щоденною звичкою українців. 💙💛
Комунікаційна кампанія «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який здійснює організація «Пакт». Виготовленню та поширенню інформаційно-просвітницьких матеріалів сприяли Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis і благодійний фонд BGV.