Сьогодні на Гіді доступна інформація про понад 2200 держпослуг

Міністерство цифрової трансформації повідомляє, що за рік роботи понад 3 млн українців відвідали Гід з державних послуг.

Усі сервіси систематизовані за 18 категоріями й за 37 життєвими подіями та ситуаціями:

– соціальний захист;

– захист громадян під час війни;

– громадянство та міграція;

– будівництво та нерухомість;

– транспорт;

– сільське господарство;

– безпека життєдіяльності;

– інтелектуальна власність;

– земля та екологія;

– зовнішньоекономічна діяльність;

– захист та охорона;

– діяльність бізнесу та громадських формувань;

– професійна діяльність;

– виробництво та обіг окремих видів продукції;

– інформатизація, космос та електронні довірчі послуги;

– фінанси та податки;

– паливно-енергетичний комплекс та водопостачання;

– освіта, спорт та туризм, культура та релігія.

«Однією з ключових переваг Гіда є мінімізація корупції на побутовому рівні. Ми озброюємо українців усією потрібною інформацією, аби вони мали беззаперечні аргументи та можливість вимагати дотримання своїх прав з боку всіх надавачів послуг», – директорка Директорату надання системного розвитку надання адмінпослуг Олеся Цибулько.

Гід з державних послуг ― це проєкт Міністерства цифрової трансформації України, що реалізований завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.