З набуттям чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2019р. № 807 для пільговиків та субсидіантів, які одержують пільги та житлові субсидії у грошовій безготівковій формі з 01.10.2019р. вступають в дію наступні зміни:
- АТ «Ощадбанк» є єдиним уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій безготівковій формі (деталі: http://www.oschadbank.ua/ua/sd).
При цьому, для зручності одержувачів житлової субсидії/пільг, яким призначено субсидію/пільгу в безготівковій формі, створено персональний кабінет, до якого одержувач житлової субсидії/пільговик може зайти, вказавши номер мобільного телефону.
У власному кабінеті одержувач субсидії/пільговик може дізнатися всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок субсидії/пільги, розмір нарахованої субсидії/пільги, перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок субсидії/пільги (при умові надходження інформації від постачальників комунальних послуг).
АТ «Ощадбанк», згідно з Порядком надання субсидій/пільг, інформує одержувач субсидії/пільговиків за допомогою SMS-інформування про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після перерахування коштів комунальним підприємствам.
Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті одержувача субсидії/пільговика необхідно:
- Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити Ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
- Далі УПСЗН передає Ваш номер мобільного телефону до АТ «Ощадбанк».
- Після цього одержувач субсидії/пільговик зможе отримувати SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та зможе ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ в особистому кабінеті одержувача субсидії/пільговика на сайті Ощадбанку: https://pkb.oschadbank.ua/login.
У випадку, якщо пільговик не отримав SMS-повідомлення, потрібно після 20 числа місяця звернутись до контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).
При виникненні питанні слід звертатися:
- До органів соцзахисту з приводу отримання інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії/пільги, одержувачам субсидії/пільговикам;
- До постачальників комунальних послуг – з приводу отримання інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати одержувачів субсидії/пільги;
- До контакт-центру Ощадбанку – з приводу отримання інформації по операціях, відображених за відповідним обліковим записом, одержувачам субсидії/пільги.
Контакт-центр Ощадбанку тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).
Додатково повідомляємо, співробітники АТ «Ощадбанк», за необхідністю, надають практичну допомогу пільговику для входу в особистий кабінет.
Отримати будь яку інформацію про отримання житлових субсидій можна в управлінні праці та соціального захисту населення за адресою м. Красноград, вул. Бєльовська, 84, або за телефоном гарячої лінії 71810.