Відтепер відвідувачі зможуть впливати на якість послуг у центрах, а вони, своєю чергою, – системно покращувати обслуговування.
Уряд ухвалив постанову, що дозволить модернізувати мережу центрів надання адміністративних послуг, покращити доступ до адмінпослуг та розширити кількість сервісів у центрах. Постанова передбачає зміни до Примірного положення про ЦНАП та Примірного регламенту ЦНАП. Крім цього, постанова сприятиме появі нових «Дія»-центрів.
«Дія»-центри – one-stop-shop з комплексом усіх необхідних послуг для громадян, – пояснюють у Міністерстві цифрової трансформації України. – Комфортні та інклюзивні приміщення, клієнтоорієнтовані адміністратори, що пройшли навчання, цифрові інструменти, що пришвидшують сервіс, все це – про сучасний державний сервіс».
Відповідно до ухваленої постанови, відвідувачі зможуть впливати на якість послуг у центрах, а вони – системно покращувати обслуговування. Щоб підвищити якість послуг, ЦНАПи проводитимуть моніторинг якості та публікуватимуть результати. Крім цього, в кожному ЦНАПі можна буде знайти QR-код з формою-опитувальником для відгуків.
Зникнуть черги. Штат працівників, кількість місць для очікування та площа простору в центрах формуватимуться, зважаючи на кількість жителів територіальної громади. Крім цього, це дозволить оптимізувати навантаження на адміністраторів.
«ЦНАП стане місцем для зустрічей громади. Тут з’явиться можливість проводити соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи. Крім цього, ЦНАПи зможуть запровадити додаткові сервіси – безоплатну правову допомогу, приймання головою територіальної громади та консультації підприємців у межах проєкту «Дія. Бізнес», – розповідають у Мінцифри.
Приміщення центрів стануть сучаснішими та комфортнішими. ЦНАПи зможуть використовувати позначки «Дія»-центр, навігаційні вказівники, піктограми, постери про нові цифрові можливості, а також затверджені рекомендації щодо дизайну приміщення.
Українці зможуть скористатися адмінпослугами навіть вдома. Постановою врегульовані особливості надання сервісів «Мобільний адміністратор» та «Мобільний центр». Завдяки цьому адміністратори надаватимуть послуги людям без прив’язки до офісу.