Зараз консультації щодо коронавірусу жителям Харківщини надають оператори, які завершили навчання в рамках проєкту Acoustic UA – люди з порушеннями опорно-рухового апарату та зору.
15 серпня голова Харківської ОДА завітав на презентацію проєкту Acoustic UA, що відбулась на території Unit City Kharkov. Олексій Кучер подякував усім волонтерам, які долучилися до створення та роботи «гарячої лінії»: Центру допомоги «Стоп СOVID-19», БФ «Харків з тобою», а також, звичайно, операторам лінії – учасникам та випускникам Acoustic UA.
«Я спілкувався з людьми, які отримували допомогу від вас, і вони теж вам вдячні, – відзначив керівник області. – А також у мене до вас величезне прохання. Передавайте кожному, з ким ви спілкуєтесь, що нам необхідно зараз дотримуватися карантинних заходів. Це дуже важливо: маска, соціальна дистанція, особливо це стосується людей, які пересуваються громадським транспортом. З 17 серпня, з понеділка, наша область переходить до «жовтої» зони. Нам не можна допустити, щоб вона перейшла до «помаранчевої», а потім ще й до «червоної», тому що в нас буде дуже багато обмежень. Тому прошу кожного: нам необхідно дотримуватись тих правил, які зараз встановлені».
Керівник області передав відзнаки ХОДА особисто учасникам проєкту Acoustic UA Олександру Приходьку, Ірині Сукач, Аліні Фесенко, Вадиму Шолуху та автору проєкту – В’ячеславу Овсієнку. Частина учасників проєкту отримають свої відзнаки згодом, адже багато з них є жителями інших областей України.
Проєкт Acoustic UA допомагає своїм учасникам отримати нову професію – при цьому й навчаються, і працюють вони, не виходячи з дому.
«1 квітня ми взяли на навчання людей з інвалідністю по зору та з порушеннями опорно-рухового апарату по всій Україні. За 4 місяці ми навчили близько 40 осіб, ще 20 – 24 – тільки почали навчати», – розповів автор проєкту В’ячеслав Овсієнко.
Співпрацювати з організаторами «гарячої лінії» STOP СOVID-19 автори та учні проєкту розпочали з перших днів її роботи. На початку 5 учасників Acoustic UA почали надавати консультації жителям Харківщини разом із операторами call-центру, в рамках навчання. А зараз уже 30 випускників проєкту працюють у call-центрі.
«Поступово ми повністю взяли лінію під свій контроль, – відзначила випускниця Acoustic UA Ірина Сукач, яка працює в call-центрі STOP СOVID-19 з перших днів. – У чому перевага цього проєкту: ми можемо працювати віддалено, нам не потрібно долати архітектурну бар’єрність і діставатися місця роботи. Я б хотіла працювати і далі оператором в call-центрі, в цьому я знайшла себе».
За словами Ірини, щоденно на «гарячу лінію» надходить близько 100 дзвінків. Зараз найбільш розповсюджені питання стосуються поділу по карантинних зонах та умов, на яких можна зробити ПЦР та ІФА-тести.
https://kharkivoda.gov.ua/news/104682