Це результати дослідження Центру соціальних змін і поведінкової економіки спільно з ЮНІСЕФ. І це не просто цифра, а сигнал, що безбар’єрність стає новою соціальною нормою.
Про це говорили на спеціальній зустрічі «Коли можеш розправити крила», яка відкрила Національний тиждень безбар’єрності. Подія пройшла за участі першої леді Олена Зеленська та зібрала представників і представниць медіа, освіти, державного сектору.
ПриватБанк на події представляла Olesya Zhulynska, керівниця комунікацій. Вона поділилася досвідом, як ми будуємо культуру безбар’єрності всередині банку, і як взаємодіємо з мільйонами клієнтів.
“Як закохати 17 тисяч працівників у безбар’єрність? Багато залежить від лідера. Але не менше — від того сенсу, який ти даєш людям. Люди це відчувають і цінують. У фінансових установ є “гени”, які все памʼятають — це корпоративна культура. Ми зараз формуємо новий ген — нову корпоративну культуру, — наголосила Олеся Жулинська. — Спершу було складно, а тепер найбільш цікаво — говорити про безбар’єрність. Це дає ментальний спокій, який допомагає працювати навіть у дуже складних обставинах”.
У межах заходу також презентували відеолекцію «Коли можеш комунікувати без бар’єрів», практичний матеріал, створений на основі Довідника безбар’єрності та прикладів з реального досвіду.
Лекція орієнтована на всіх, для кого слово — це інструмент: від журналістів до освітян, від держслужбовців до комунікаційних команд. Адже саме через слова ми формуємо уявлення про норму, задаємо тон суспільним діалогам і впливаємо на включеність різних людей.
Захід відбувся за участі громадської організації «Безбар’єрність», ЮНІСЕФ, Центру соціальних змін і поведінкової економіки, а також за підтримки ПриватБанку та Visa.



