Як підтримувати співробітників, якщо ви керівник – читайте в «Довіднику безбар’єрності»

Новий розділ «Етика взаємодії у періоди стресу» у «Довіднику безбар’єрності» може знадобитися керівникам різних структур.

«Керівник відіграє значну роль у підтримці психічного здоров’я своїх співробітників, особливо якщо хтось із них переживає тривожні стани чи стрес», – зазначають у «Довіднику безбар’єрності».

Як може допомогти керівник:

– заохочувати співробітників до самодопомоги та колективного піклування;

– бути прикладом – не працювати понаднормово, проявляти доброту, бути відкритими;

– зустрічатися для обговорення труднощів, проблем та шляхів їх вирішення;

– впевнитися, що співробітники мають перерви та знаходять час для спілкування з сім’єю та друзями;

– роздрукувати та розмістити на робочих місцях інформацію про сервіси підтримки психічного здоров’я;

– бути особливо уважними до співробітників, яких можуть дискримінувати, та які потребують додаткової підтримки;

– проводити політику відчинених дверей – сприяти тому, щоб співробітники вільно говорили про власні проблеми з вами та своїми колегами;

– активно вирішувати конфлікти: наголошувати на важливості дружнього середовища, доброті та емпатії – до себе та інших членів команди.

Ці ж поради актуальні і при взаємодії з волонтерами – піклуючись про інших, вони теж потребують підтримки.

Довідково.

«Довідник безбар’єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді України Олени Зеленської.