Міністерство цифрової трансформації повідомляє, що за рік роботи понад 3 млн українців відвідали Гід з державних послуг.
Усі сервіси систематизовані за 18 категоріями й за 37 життєвими подіями та ситуаціями:
– захист громадян під час війни;
– зовнішньоекономічна діяльність;
– діяльність бізнесу та громадських формувань;
– виробництво та обіг окремих видів продукції;
– інформатизація, космос та електронні довірчі послуги;
– паливно-енергетичний комплекс та водопостачання;
– освіта, спорт та туризм, культура та релігія.
«Однією з ключових переваг Гіда є мінімізація корупції на побутовому рівні. Ми озброюємо українців усією потрібною інформацією, аби вони мали беззаперечні аргументи та можливість вимагати дотримання своїх прав з боку всіх надавачів послуг», – директорка Директорату надання системного розвитку надання адмінпослуг Олеся Цибулько.
Гід з державних послуг ― це проєкт Міністерства цифрової трансформації України, що реалізований завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.