У відправленні вагонів зі станції під навантаження за дорученням голови Харківської ОДА Олега Синєгубова взяв участь його заступник Олександр Скакун.
Разом з головою Харківської обласної ради Тетяною Єгоровою-Луценко, головою правління АТ «Укрзалізниця» Олександром Камишіним, Лозівським міським головою Сергієм Зеленським та керівництвом Панютинського вагоноремонтного заводу Олександр Скакун ознайомився з роботою підприємства, яке отримало новий поштовх у розвитку завдяки Програмі Президента України «Велике будівництво».
Під час брифінгу з нагоди відправлення вагонів Олександр Скакун підкреслив важливість цієї події для Панютинського заводу і всієї Лозівської громади у цілому.
«Я хочу подякувати голові правління «Укрзалізниці» Олександру Камишіну за те, що такий необхідний для всієї громади, області і країни завод відновив виробництво. Ми маємо великі плани на цей рік, а робота з будівництва і ремонту вагонів – це і робочі місця, і податки, і розвиток громади. Ба більше, таким чином «Укрзалізниця» приєднується і до реформи Президента з децентралізації, чим підтримує нашу велику громаду в цілому і такі громади, як Лозівська, зокрема», – сказав заступник голови ХОДА.
Своєю чергою Тетяна Єгорова-Луценко запевнила, що обласна рада і надалі надаватиме підтримку і заводу, і громаді.
«Ми сьогодні не вперше на підприємстві. Це підприємство турбувало Харківську область останні три роки. Ми неодноразово проводили зустрічі і тут, на заводі, і безпосередньо вже в обласній адміністрації – що необхідно робити, як рятувати наше підприємство. Воно є дійсно містоутворювальним і важливим, на ньому працюють дуже багато людей. Тож хочу підкреслити, що на мене, як голову обласної ради, і обласну раду ви можете розраховувати і надалі. Дуже дякую керівництву «Укрзалізниці», – зазначила Тетяна Єгорова-Луценко.
Олександр Камишін відзначив, що 60 нових готових до роботи вагонів – це невеличкий крок «Укрзалізниці», але дуже великий і вагомий крок для вагонобудівництва України.
«У нас є три таких вагоноремонтних заводи, і Панютинський – один з найбільших. Сьогодні ми приймаємо і запускаємо у роботу 60 нових вантажних напіввагонів. З одного боку, це не багато, тому що у нас програма виробництва на цей рік – програма будівництва – це 1500 вантажних вагонів і 50 зерновозів. З іншого боку, 60 вагонів – це у п’ять разів більше, ніж «Укрзалізниця» побудувала на всіх трьох своїх вагоноремонтних заводах за останні три роки. Це дуже важлива галузь, у ній працюють 15 тисяч людей, і у суміжних галузях ще 30 тисяч. Тож, завдяки програмі Президента «Велике будівництво» з’явилась така можливість відновлення галузі, дуже дякую за це», – сказав Олександр Камишін.
За його словами, багато років в Україні була не врегульована ситуація з нормативним терміном експлуатації вантажних вагонів, тож вагони із сусідніх країн, які вже вичерпали свій нормативний строк, привозили в Україну для подальшої експлуатації.
«Наразі це вирішено на рівні Міністерства інфраструктури. Розроблений новий порядок, згідно з яким за 10 років Україна має прийти до одного нормативного терміну експлуатації вагону, і це дає можливість нам, «Укрзалізниці», розробити 10-річну програму будівництва вагонів», – додав Олександр Камишін.