Реконструкція Люботинського ясел-садочка №5 відбулася в межах Програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
Як повідомив Люботинський міський голова Леонід Лазуренко, в закладі зможе навчатися 138 дітей. Усього буде 8 груп, з яких – 6 дошкільних груп (100 вихованців) та 2 групи раннього віку (38 вихованців).
«Відкриття садочка – це дуже приємний день для нашої громади, тому що в попередні роки тут теж був садочок, але потім його переобладнали під медичний заклад, – зазначив Леонід Лазуренко. – Але відтепер маємо можливість відкрити сучасний дитячий заклад, який відповідає всім нормам і вимогам».
Загальна вартість реконструкції цього об’єкта становить 29 млн грн. Також Люботинський міський голова додав, що в дитсадку провели капітальний ремонт та закупили нові меблі та обладнання.
«Зокрема, ми відійшли від газової котельні, яка була в занедбаному стані, вона вже не відповідала ніяким вимогам. На сьогодні маємо сучасне електричне обладнання, яке дасть нам змогу дійсно й економити кошти місцевого бюджету, і в той же час в будівлях буде дуже тепло», – сказав Леонід Лазуренко.
Самі приміщення також утеплили й до того ж замінили інженерні мережі у садочку. Окрім цього, створені всі умови інклюзії. Директорка Департаменту науки і освіти Харківської ОДА Анжеліка Крутова розповіла, що на новий садочок чекали з серпня 2019 року.
«У межах Програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво» ми відкриваємо разом новий садочок. Реконструкція цього садочка тривала майже 3 роки. Вона розпочалася в 2019 році, а у 2020 році цей об’єкт потрапив у Програму «Велике будівництво», і це дуже допомогло у фінансуванні робіт», – прокоментувала Анжеліка Крутова.
Наразі в дитсадок набирають штат та вже зустрічають перших вихованців. За попереднім підрахунком, кількість штатних працівників закладу має бути 50 осіб.
«Відкриття цього садочка дозволить повністю покрити потреби громади у дошкільній освіті, тому черги в Люботинській громаді вже не буде», – зазначила директорка Департаменту науки і освіти ХОДА.