10 вересня 2021 року на базі Вінницького елеватора, який входить до складу компанії Епіцентр-Агро, відбудеться конференція-практикум Grain Storage Forum ELEVATOR-2021 «SMART»: ЗБЕРІГАННЯ!
Організатор форуму: ProAgro Group, Генеральний партнер: Епіцентр-Агро.
Місце проведення: Вінницька область, м. Вінниця.
Головна мета Форуму долучити до обговорення сьогоденних проблем та можливостей ефективного розвитку елеватора, як головної ланки ланцюга зберігання зерна, керівників, фахівців та експертів галузі.
Головні питання:
- Ефективне впровадження інноваційних рішень в технологічний процес елеватора.
- З якими партнерами працювати?
- Яке обладнання найбільш сприяє максимальній економічній ефективності?
- Головний ребус: де брати ефективних фахівців?
Попередня програма події:
09:00 – 10:00 реєстрація;
10:00 – 11:30 І діалогова панель;
11:30 – 12:00 кава-пауза;
12:00 – 13:30 ІІ діалогова панель;
13:30 – 14:30 фуршет;
14:30 – 16:00 екскурсія на елеватор;
16:00 – 17:00 нетворкінг, діалогова панель за участі представників 9топ менеджмент, фахівці) елеватора;
17:00 – 20:00 фуршет, нетворкінг, розважальна програма.
У рамках форуму діятиме виставка інноваційного обладнання та технологічних рішень для елеваторної галузі.
Захід включатиме:
- конференцію «Ефективний елеватор»;
- діалогову панель за участі представників (топ менеджмент, фахівці) елеватора;
- демонстраційну панель на діючому елеваторі;
- виставкову зону;
- ефективний нетворкінг;
- фуршет та розважальну програму.
З питань участі, партнерських та спонсорських програм, організації доповіді та розміщення стендів на виставці звертатися до організатора «ProAgro Group»:
тел./факс: (+38044) 248-02-67, (+380670243-38-03)
e-mail: proagro-inform@ukr.net
сторінка події: https://proagro.com.ua/events/date/2021/elevator-2021-smart-zberigannya
Звертаємо увагу, задля уникнення непорозумінь, участь у події можлива лише за умови попередньої реєстрації та оплати реєстрації внеску.
Відділ економіки, агропромислового розвитку, житлово-комунального господарства та
екології Красноградської районної державної адміністрації