З усієї кількості звернень (72) 61 надійшло до департаменту захисту прав споживачів та контролю регульованих цін.
Інші 11 питань належали до сфери безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, а також дотримання санітарного законодавства та розслідування епідеміологічних спалахів.
«Чат-бот є лише одним кроком зі створення зручних автоматизованих сервісів для споживачів, над якими сьогодні працює Держпродспоживслужба. Наша мета – щоб кожен міг швидко та у зручний для себе спосіб звернутися до нас і отримати необхідну інформацію або допомогу», – розповіла голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Питання, які порушувались у зверненнях, стосувалися галузі торгівлі, проведення гарантійного ремонту, надання житлово-комунальних послуг, послуг з перевезення тощо.
Нагадаємо, звернутися до Держпродспоживслужби можна за допомогою чат-боту у додатку Telegram: @derzhspozhivsluzhba_bot.