З таким проханням звернувся голова РДА Олександр КАЙДАШ до міської ради під час проведення апаратної наради, яка сьогодні відбулася у райдержадміністрації. У нараді взяли участь голова районної ради, міський голова, заступник голови РДА, керівники структурних підрозділів РДА, підприємств, установ та організацій.
На нараді заслухали інформацію керівників структурних підрозділів та служб району щодо основних напрямів життєдіяльності району за минулий тиждень та про основні питання на поточний тиждень.
«Однією з болючіших тем в місті є боротьба зі стихійними сміттєзвалищами, тому я прошу міську раду вжити дієвих заходів щодо ліквідації всіх несанкціонованих сміттєзвалищ у найкоротший термін», – звернувся до міського голови Олександр КАЙДАШ.
Про роботу Красноградської ЦРЛ проінформувала новопризначена директорка Ганна Васенко. Вона зазначила, що благодійних внесків у медзакладі більше не буде, натомість запровадять офіційні платні послуги, відповідно до норм чинного законодавства. Також проінформувала присутніх про плани реформування стоматологічної служби та переведення її на самофінансування, про необхідність перегляду протоколів лікування, про внесення змін до штатного розпису, про встановлення дитячого майданчика на території лікарні та ін.
У зв’язку з проблемою відсутності поливу футбольного поля на стадіоні «Ювілейний» голова РДА надав доручення його керівникові у тижневий термін підготувати пропозиції щодо альтернативних джерел водопостачання для організації поливу поля.
Звітуючи про хід підготовки до опалювального сезону головний інженер Красноградського підприємства теплових мереж зазначив, що заборгованість населення за послуги опалення складає 10 млн. грн. Тож голова РДА дав доручення підприємству налагодити взаємозв’язок з боржниками та спільно з виконавчою службою активізувати претензійно-позовну роботу.
На нараді також зосередили увагу на основних показниках виконання бюджету району, проведення ЗНО, підготовки району до осінньо-зимового періоду, підготовки до нового навчального року, ремонту доріг, соціального забезпечення тощо.