На час загальнодержавного карантину Державною службою зайнятості запроваджена дистанційна модель обслуговування клієнтів.
Одним із нових та ефективних способів комунікації між фахівцями з профорієнтації Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості та шукачами роботи є онлайн вебінари (лекції, семінари, тренінги) засобами Skype-зв’язку.
Завдяки дистанційній комунікації шукачі роботи під час заходів отримують інформацію про:
- актуальні вакансії на місцевому ринку праці;
- особливості обслуговування в службі зайнятості та рекрутингові послуги в умовах карантину;
- реєстрацію в службі зайнятості та виплату допомоги по безробіттю;
- сучасні джерела пошуку роботи та особливості складання резюме, підготовку до співбесіди з роботодавцем тощо;
- працевлаштування на громадські та інші роботи тимчасового характеру;
- проходження дистанційного професійного навчання на курсах цільового призначення в Харківському центрі професійно-технічної освіти;
- web-ресурси ДСЗ, якими можна скористатися для отримання додаткових знань та компетенцій, а саме сучасні електронні сервіси: «Єдине соціальне середовище», «Освітній портал», «Платформа з профорієнтації та розвитку кар’єри», «Lingva Skills», офіційний сайт ДСЗ та Фейсбук-сторінки, на яких можна знайти актуальні вакансії, розмістити власне резюме, ознайомитись зі змінами до законодавства.
Наприкінці кожного онлайн-семінару фахівці філії надають роз’яснення з питань, які слухачі поставили в чаті чи особисто. Є можливість спілкування та обговорення проблем, що виникають під час пошуку роботи.
Питання працевлаштування шукачів роботи залишається головним у діяльності фахівців служби, тому проведення профорієнтаційних заходів онлайн сприяє всебічній підтримці безробітних та їх підготовленості до активного пошуку роботи.