Сучасний ринок праці вимагає нових підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням особливостей розвитку місцевого та регіонального ринків праці.
Відтак, з 01 січня 2020 року в роботу всіх центрів зайнятості запроваджено Інститут консультанта роботодавця. Це один із етапів стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Основна мета новацій полягає у розширенні підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.
Новий підхід до обслуговування роботодавців переорієнтовує роботу спеціалістів по взаємодії з роботодавцями з формальної реалізації визначених законом функцій на задоволення індивідуальних потреб кожного клієнта. Окрема увага приділятиметься обслуговуванню великих підприємств, коли консультанти роботодавців мають спеціалізуватися на особливостях галузей економіки, у яких функціонують такі великі підприємства.
Впровадження державною службою зайнятості Інституту консультанта роботодавця дозволить:
- ефективно вирішити проблему “кадрового голоду”;
- підвищити зацікавленість громадян працювати легально на українських підприємствах;
- налагодити комунікацію з роботодавцями за допомогою зручних електронних сервісів;
- підвищити швидкість укомплектування вакансій;
- оперативно налагоджувати співпрацю з новоствореними підприємствами;
- надавати спеціалізовані послуги роботодавцям за цільовими групами;
- удосконалити систему підбору та професійного навчання безробітних для результативного працевлаштування.
Ефективне обслуговування роботодавців і шукачів роботи, які спільно працюватимуть на розвиток нашої країни – основна ціль діяльності служби зайнятості.