На час загальнодержавного карантину  Державною  службою зайнятості  запроваджена  дистанційна модель обслуговування клієнтів.

Одним із нових та ефективних способів  комунікації між фахівцями з профорієнтації  Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості та шукачами роботи  є онлайн  вебінари (лекції, семінари, тренінги) засобами Skype-зв’язку.

    Завдяки дистанційній комунікації  шукачі роботи  під час заходів отримують інформацію про:

  • актуальні вакансії на місцевому ринку праці;
  • особливості обслуговування в службі зайнятості та рекрутингові послуги в умовах карантину;
  • реєстрацію в службі зайнятості та виплату допомоги по безробіттю;
  • сучасні джерела пошуку роботи та особливості складання резюме, підготовку до співбесіди з роботодавцем тощо;
  • працевлаштування на громадські та інші роботи тимчасового характеру;
  • проходження дистанційного професійного навчання на курсах цільового призначення в Харківському центрі професійно-технічної освіти;
  • web-ресурси ДСЗ, якими можна скористатися для отримання додаткових знань та компетенцій, а саме сучасні електронні сервіси: «Єдине соціальне середовище», «Освітній портал», «Платформа з профорієнтації та розвитку кар’єри»,  «Lingva Skills», офіційний сайт ДСЗ та Фейсбук-сторінки, на яких можна знайти актуальні вакансії, розмістити власне резюме,  ознайомитись зі змінами до законодавства.

Наприкінці кожного онлайн-семінару фахівці філії надають роз’яснення з питань, які слухачі поставили в чаті чи особисто. Є можливість спілкування та обговорення  проблем, що виникають під час пошуку роботи.

Питання працевлаштування шукачів роботи залишається головним у діяльності фахівців служби, тому проведення  профорієнтаційних заходів онлайн сприяє всебічній  підтримці безробітних та їх підготовленості до активного пошуку роботи.