Нові підходи в роботі служби зайнятості

З 1 січня 2019 року набрав чинності новий Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, який вніс ряд істотних змін в організацію діяльності служби зайнятості по наданню послуг клієнтам. Тепер шукачі роботи, які прийшли в службу зайнятості, спершу зустрічаються з реєстратором. Його завдання – з’ясувати потреби людини, проінформувати про послуги, які надає служба зайнятості, зокрема в онлайн-режимі.

З метою якісного підбору підходящих вакансій і прискорення працевлаштування, реєстратор запропонує скласти резюме, відвідати заходи служби зайнятості, проведе первинне профілювання – оцінку можливостей працевлаштування людини. Оскільки цей фахівець володіє повною інформацією про наявні вакансії, то він також проводить підбір потенційної роботи, узгоджує зустріч і направляє клієнта до роботодавця.  При первинному зверненні вивчаються всі можливі варіанти зайнятості: відповідно клієнт отримує загальну картину місцевого ринку праці та співвідносить свої побажання з реальною ситуацією. У разі ж неможливості оперативного направлення на працевлаштування, реєстратор призначає зустріч з кар’єрним радником, який в свою чергу, забезпечить індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості, якісне надання послуг з планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи.

У рамках запровадження інституту кар’єрного радника та з метою відпрацювання функцій реєстратора на практиці 24.06.2019 прийом шукачів роботи провела директор Красноградської районної філії Харківського ОЦЗ Петрикіна І. А. Засобами ЄІАС було зареєстровано 2 особи, надані інформаційно – консультаційні послуги щодо стану ринку праці та актуальних вакансій, проведено первинне профілювання, здійснено дзвінки до роботодавців та оперативно підібрано варіанти роботи. В подальшому такий прийом директор проводитиме в понеділок та четвер щотижнево.