Пріоритетною формою сімейного влаштування дітей залишається усиновлення

На цьому наголосила начальник служби у справах дітей Оксана Кухлій на апаратній нараді, яка відбулася  у райдержадміністрації 13 серпня поточного року.

За звітний період  на облік потенційних усиновлювачив поставлені 1 особа та 3 подружні пари, які бажають усиновити дитину, яка залишилась без батьківського піклування.

Щодо прийомних сімей, то слід зазначити, що на території району функціонує  9 прийомних сімей, в яких виховується 20 дітей, з них 10 дітей перебувають на обліку служби у справах дітей Красноградської районної державної адміністрації, а 10 – на обліку служб інших районів.

З 2017 року в районі почала існувати така форма виховання дітей, як дитячий будинок сімейного типу, яка і надалі продовжує розвиватися. Лише в 2017 році на базі трьох прийомних сімей створені дитячі будинки сімейного типу, дві сім′ї створили будинки на власній матеріальній база і одна сім′я створила ДБСТ та була поселена в будинок, який придбано за рахунок субвенції з державного бюджету. Таким чином на сьогодні в ДБСТ району виховується 21 дитина-сирота та дітей, позбавлені батьківського піклування.

Для сприяння соціального захисту дітей, в районі працює Красноградський центр соціально-психологічної реабілітації дітей, у який влаштовуються діти, тимчасово вилучених з сім’ї через кризові обставини. Такі заходи сприяють зменшенню соціального сирітства. У сім’ях в результаті проведеної профілактичної роботи усунуто причини, які спонукали до ненегативних обставин, а для дітей збережено біологічні родини.

У ході розгляду питання перший заступник голови райдержадміністрації Валерій Кицюк наголосив на необхідності ефективної організації соціального супроводу сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Також на апаратній нараді директор Красноградської  дитячої школи естетичного виховання Юрій Борисенко доповів про стан підготовки закладу до нового навчального року. Перший заступник голови райдержадміністрації з метою покращення якості надання освітніх послуг доручив керівнику накреслити найважливіші орієнтири, головні віхи функціонування і розвитку школи.