14 травня 2018 року під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації  Валерія Кицюка відбулася апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій.

Про підсумки надання населенню Красноградського району житлових субсидій у опалювальному періоді 2017/2018 рр. доповіла начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Світлана Гонтар. Вона зазначила, що протягом опалювального періоду  отримували житлові субсидії на оплату житлово-комунальних послуг 11281 господарство,  що складає 61% від загальної кількості домогосподарств в районі, на загальну суму 107562,08 тис.грн. Середній розмір субсидії на оплату житлово-комунальних послуг станом на 01 січня 2018 року складав 1683,39 грн., а станом на 30 квітня 2018 – 684,0 грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 року № 534 «Про затвердження порядку розрахунку та повернення до бюджету невикористаних сум субсидії для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення (теплопостачання), послуг з газо- та електропостачання» (із змінами) до 01 червня 2018 року будуть надані переліки отримувачів житлових субсидій, яким проведено розрахунок невикористаних сум субсидії та складені акти розрахунку загального обсягу невикористаних сум субсидій.

Наразі  проведений розрахунок невикористаних сум субсидії по послузі теплопостачання 79 домогосподарствам на суму 30,113 тис.грн. та по послугам водопостачання та водовідведення 3291 домогосподарствам на суму 1523,6 тис.грн.

Також на нараді начальник сектору превентивної діяльності Красноградського відділу поліції  Головного управління національної поліції України в Харківській області Володимир Розсоха прозвітував про роботу дільничних інспекторів у 2018 році.

Він зазначив, що протягом січня-квітня поточного року дільничними офіцерами поліції було виявлено та задокументовано 43 кримінальних правопорушень.

У комплексі наглядово-попереджувальних заходів сектором превентивної діяльності по профілактиці рецидивної злочинності важливе місце займає встановлення за ініціативою поліції адміністративного нагляду, а однією з форм боротьби з повторною злочинністю є посилення контролю за дотриманням піднаглядними його правил та обмежень. За звітний період за ініціативою дільничних офіцерів поліції встановлено адміністративний нагляд у відношенні 9 раніше судимих осіб.

Протягом 2018 року дільничними офіцерами поліції задокументовано 112 порушень правил адміннагляду, передбачених ст. 187 КУпАП.

За ухилення від адміністративного нагляду (ст. 395 КК України) дільничними офіцерами було виявлено 1 факт, за яким відкрито кримінальні провадження.

Також у 2018 році дільничними офіцерами поліції проводилась індивідуально-профілактична робота з особами, засудженими до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі. Так, на обліку у відділі поліції перебувають 164 підоблікових, з яких 80 раніше судимих осіб.

Протягом звітного періоду дільничними офіцерами поліції до адміністративної відповідальності притягнуто 345 осіб. Найбільше протоколів складено за порушення розпиття алкогольних напоїв та появу у публічних місцях у стані алкогольного сп’яніння – 106, за паління тютюнових виробів у заборонених місцях – 50, дрібне хуліганство – 10, за порушення правил благоустрою у населених пунктах – 3, за самогоноваріння – 6, придбання самогону – 2.

Як свідчать дані проведеного аналізу вчинення даних адміністративних правопорушень, на даний час на території міста та району збільшуються випадки вчинення вище вказаних правопорушень як дорослими так і неповнолітніми.

Основними недоліками в організації роботи сектору превентивної діяльності Красноградського ВП ГУНП в Харківській області є неналежне матеріальне та фінансове забезпечення, а саме: відсутність сучасної оргтехніки, автотранспорту (потребують капітального ремонту службові автомобілі) та незадовільний стан забезпечення паливно-мастильними матеріалами для своєчасного реагування на заяви та повідомлення громадян про вчинення кримінальних та адміністративних правопорушень, забезпечення охорони публічного порядку на території міста та району.