Розслідування нещасного випадку в разі реорганізації підприємства

Розслідування нещасних випадків, пов’язаних зі збанкрутілими суб’єктами підприємництва, проводять відповідно до пункту 23 Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, профе­сійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1232 (далі — Порядок № 1232).

У разі реорганізації підприємства, на якому стався нещасний ви­падок, розслідування проводить його правонаступник, а при ліквідації підприємства встановлення факту настання нещасного випадку розглядають у судовому порядку. Якщо факт настання нещасного випадку встановлено рішенням суду, розслідування організовує територіальний орган Держпраці за місцем настання нещасного випадку та утворює комісію у складі не менш як чотири особи.

До складу комісії входять представник територіального органу Держпраці (голова комісії) за місцем настання нещасного випадку та представники Фонду і місцевої державної адміністрації за місцем настання нещасного випадку, а також первинної організації профспілки, членом якої є потерпілий, або представник територіального профоб’єднання за місцем настання нещасного випадку, якщо потерпілий не є членом профспілки. У разі встановлення факту виявлення гострого професійного захворювання (отруєння) до складу комісії також входить представник закладу державної санітарно-епідеміологічної служби за місцем настання нещасного випадку. Облік таких нещасних випадків ведуть регіональні держадміністрації за місцем розташування підприємства.

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві